Tips Awet Muda Dengan Set Cantik Shaklee

9/30/2014 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 1 Comments

Assalamualaikum...

Wah, semangat lain macam di awal bulan Oktober ni.

Alang dah bersemangat ni meh saya nak bongkar rahsia awet muda saya. Awet muda ke saya ni?? Nak tau awet muda ke x, cer tengok gambar kat bawah. Pastu teka bape umur saya? Jawapan boleh diletakkan di ruang komen. Sesiapa yang paling awal berikan jawapan yang tepat akan dapat hadiah misteri dari saya.

set cantik shaklee
Ni gambar saya dengan anak yang kedua


Jadi saya nak share rahsia awet muda saya dengan followers blog saya ni. Untuk pengetahuan anda semua sejak saya menyertai dunia bisness Shaklee ni saya tak miss lagi la consume set cantik shaklee. 

set cantik shaklee

Dalam set cantik shaklee terdiri daripada, ESP, Vita-C Plus, Vita-E Complex, B-Complex, Shaklee Collagen Powder, Set Nutriwhite, Set Enfuselle dan Vivix. Tapi saya tak lah ambil kesemuanya serentak. Saya akan topup setiap bulan dengan item yang baru. Ini kerana, vitamin yang diambil pada awalnya masih lagi berbaki sebabnya setiap vitamin bertahan sehingga 3 bulan atau lebih.

Meh saya kongsi rentetan pengambilan set cantik saya;

Jan - April 2014 - Saya mengambil esp. Ini kerana saya masa tu saya baru lepas melahirkan anak jadi saya ambil untuk memeriahkan susu.

set cantik shaklee

Mei 2014 - Saya ambil vita-c. Kesannya yang saya dapat rasai ialah tangan saya tidak lagi kering seperti sebelum ni terutaman sekali selepas basuh pinggan or basuh baju hand wash.

Jun 2014 - Masa tu promosi Vita-E tak salah saya so saya ambil peluang dapatkan Vita-E. Masa tu excited sangat sebab kawan-kawan cakap Vita-E boleh hilangkan blackhead. Apa lagi malam-malam asyik buat masker je. Alhamdulillah selepas bermasker kulit muka rasa lembap dan selepas 2 bulan baru nampak black head dah makin pudar.

set cantik shaklee

September 2014 - Pada awal bulan saya cuma ambil pencuci muka nutriwhite. Memang syoklah sebab liang pori-pori saya semakin tertutup. Memang terus tangkap cintan la dengan nutriwhite. Padahal bulan ni adalah promosi Shaklee Collagen Powder. Tapi saya tak lepaskan peluang promosi Collagen Powder. Ini kerana ada pengguna dah rasai perubahan walaupun baru consume 7 sacet. Jeles la saya. Biasalah pompuan. Orang cantik kita pun nak cantik gak.

set cantik shaklee

Hasil daripada vitamin dan produk yang saya dah ambil. Ini antara beberapa feedback daripada kenalan.

set cantik shaklee


set cantik shaklee


Untuk pertanyaan dan konsultasi berkaitan produk-produk ini, boleh hubungi saya,
Husna
call/sms/whatsapp/telegram
COD sekitar Batu Pahat/Parit Raja
Pos di seluruh Malaysia

Assalamualaikum... Wah, semangat lain macam di awal bulan Oktober ni. Alang dah bersemangat ni meh saya nak bongkar rahsia awet muda...

1 comment:

  1. Assalamualaikum...

    Wah, semangat lain macam di awal bulan Oktober ni.

    Alang dah bersemangat ni meh saya nak bongkar rahsia awet muda saya. Awet muda ke saya ni?? Nak tau awet muda ke x, cer tengok gambar kat bawah. Pastu teka bape umur saya? Jawapan boleh diletakkan di ruang komen. Sesiapa yang paling awal berikan jawapan yang tepat akan dapat hadiah misteri dari saya.

    ReplyDelete