Petua untuk Bebas Diabetes 100%

9/21/2014 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 1 Comments

Assalammualaikum

vivix shaklee

Hari ni saya tergerak hati untuk berkongsi tips untuk bebas Diabetes 100% setelah pagi-pagi juga seorang kawan dari keluarga Shaklee saya berkongsi berita gembira mengenai ibunya yang merupakan pesakit Diabetes.

vivix shaklee

Yang atas ni adalah feedback nya semasa promosi Vivix pada bulan Julai 2014. Cuba tengok feedback nya 2 bulan selepas itu. Iaitu pada 22 September 2014.

vivix shaklee



Jom kita tengok beberapa kisah daripada pesakit lain yang telah berjaya bebas daripada penyakit mereka selepas mengambil Vivix secara berterusan.

Sumber : jomvitamin.com


vivix shaklee

En. R Jitendra merupakan penghidap diabetes sejak 14 tahun yang lalu. Kadar gula dalam darah adalah 15.5, tetapi setelah mengambil Vivix Shaklee selama 7 bulan secara konsisten, kadar gula dalam darah telah menurun kepada 4.8 dan beliau telah bebas sepenuhnya daripada diabetes.


vivix shaklee

Master Lau Chu Hian yang dahulunya pengidap kanser. Beliau mengamalkan vivix shaklee dan sekarang telah sihat dan bertenaga.

Bukan itu sahaja !!

Vivix Shaklee juga membantu melambatkan penuaan. 


Jangan tunggu lagi...

JOM BEBAS DIABETES

JOM BEBAS KANSER

JOM KELIHATAN MUDA REMAJA

dan dapatkan VIVIX SHAKLEE SEKARANG !!

Satu botol Vivix Shaklee hanya RM 475 untuk 150 ml

Untuk makluman anda sebotol vivix shaklee boleh digunakan untuk sebulan lebih melainkan jika anda memang suka rasanya yang masam, anda boleh habiskan dalam beberapa hari sahaja.

Seperti salah seorang pelanggan saya, katanya. " Kalau kat ofis asyik teringat je rasa vivix, tak sabar nak balik rumah nak buka peti ais...sampai je rumah, apa lagi campak beg terus buka botol vivix, haha"

Kesannya kepada beliau yang seorang penghidap diabetes sejak 10 tahun lalu, hari pertama ambil vivix dah nampak kulit kemerahan di tapak tangan dan muka. Kalau sebelum ini bagi pesakit Diabetes satu badan akan pucat. Dan alhamdulillah badan rasa sangat bertenaga. Beberapa hari selepas itu bacaan gula dalam darah juga semakin menurun.

Usahlah terlalu berkira untuk kesihatan. Jika difikirkan kos perubatan lebih tinggi berbanding sebotol VIVIX Shaklee.

Lebih menarik lagi dengan pembelian 2 botol vivix anda akan mendapat manfaat berikut;

KEAHLIAN PERCUMA

CASH REBATE SEBANYAK RM190

BONUS RM 36.60

peluang JANA PENDAPATAN setiap hari dengan SHAKLEE

dan semestinya konsultasi secara berterusan dan terbaik daripada saya.



Untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi and boleh menghubungi saya
Husna
016 2222 531
sms/whatsapp/telegram

Assalammualaikum Hari ni saya tergerak hati untuk berkongsi tips untuk bebas Diabetes 100% setelah pagi-pagi juga seorang kawan dari kel...

1 comment:

  1. Hari ni saya tergerak hati untuk berkongsi tips untuk bebas Diabetes 100% setelah pagi-pagi juga seorang kawan dari keluarga Shaklee saya berkongsi berita gembira mengenai ibunya yang merupakan pesakit Diabetes.

    ReplyDelete