Kisah aku dan Alfalfa Shaklee @ Jamu Moden

9/12/2014 nurul husna 1 Comments



Assalammualaikum dan selamat berhujung minggu..

Alfalfa atau jamu moden. Kenapa saya gelarkan alfalfa ni sebagai jamu moden yer? Ni nak cerita ni.


Cuti pun cuti gak..Blog tetap kene update. Macam syok pulak update blog sekarang sejak dah instal apps blogger kt hp. Lagi senang. Walaupun cuti kelas tuisyen masih berjalan macam biasa. Opss lupa lak nak perkenalkan latar belakang saya. Untuk entri akan datang saya akan cerita ye.

Ok, berbalik kepada alfalfa tadi kenapa saya panggil jamu sebab ianya berasaskan herba so rasanye memang spoil la.. Walaupun tak sedap manfaatnya 1000 dalam 1. Alfalfa ni terdapat dalam 2 saiz. Saiz kecik ada 330 biji dan yang besar ada 700 biji.

Apa manfaat di sebalik sebotol alfalfa ni?

Alfalfa bagus untuk masalah wanita dan lelaku seperti

- keputihan, resdung, alahan seperti seafood/habuk, asthma

- meningkatkan penghasilan susu

- membuang toksin dalam badan sesuai untuk mereka yang nak turunkan berat badan

-membunuh bakteria dalam badan yang menjadi penyebab badan / mulut berbau dan penyakit serius lain.

- membantu membuang angin dalam badan

- bertindak sebagai perapat untuk wanita

- mengurangkan jerawat pada wajah dan badan

Untuk setakat ini, ni je yang dapat saya kenal pasti. Kalau ada penemuan baru nanti saya update lagi.

Pendek kata vitamin yang wajib diambil untuk mereka yang nak sihat dan cantiklah.

Untuk sebarang pertanyaan, boleh hubungi
Husna 016.2222.531

Saya jamin servis mantop hanya untuk anda. Daa.

Assalammualaikum dan selamat berhujung minggu.. Alfalfa atau jamu moden. Kenapa saya gelarkan alfalfa ni sebagai jamu moden yer?...

1 comment:

  1. Cuti pun cuti gak..Blog tetap kene update. Macam syok pulak update blog sekarang sejak dah instal apps blogger kt hp. Lagi senang. Walaupun cuti kelas tuisyen masih berjalan macam biasa. Opss lupa lak nak perkenalkan latar belakang saya. Untuk entri akan datang saya akan cerita ye.

    Ok, berbalik kepada alfalfa tadi kenapa saya panggil jamu sebab ianya berasaskan herba so rasanye memang spoil la.. Walaupun tak sedap manfaatnya 1000 dalam 1. Alfalfa ni terdapat dalam 2 saiz. Saiz kecik ada 330 biji dan yang besar ada 700 biji.

    Apa manfaat di sebalik sebotol alfalfa ni?

    Alfalfa bagus untuk masalah wanita dan lelaku seperti

    - keputihan, resdung, alahan seperti seafood/habuk, asthma

    - meningkatkan penghasilan susu

    - membuang toksin dalam badan sesuai untuk mereka yang nak turunkan berat badan

    -membunuh bakteria dalam badan yang menjadi penyebab badan / mulut berbau dan penyakit serius lain.

    - membantu membuang angin dalam badan

    - bertindak sebagai perapat untuk wanita

    - mengurangkan jerawat pada wajah dan badan

    Untuk setakat ini, ni je yang dapat saya kenal pasti. Kalau ada penemuan baru nanti saya update lagi.

    Pendek kata vitamin yang wajib diambil untuk mereka yang nak sihat dan cantiklah.

    Untuk sebarang pertanyaan, boleh hubungi
    Husna 016.2222.531

    Saya jamin servis mantop hanya untuk anda. Daa

    ReplyDelete