Produk Hilangkan Jerawat dan Parut Degil Dengan Berkesan

10/13/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 6 Comments


Sejak remaja mami bukanlah jenis kulit berjerawat sangat. Tapi bila mai emosi terganggu, jiwa kacau atau dekat2 nak datang bulan mula la ada sebiji dua jerawat yang datang singgah kat dagu, atas bibir, dalam lubang hidung...jangan ketawa..itu la realitinya. Memang orang tak nampak jerawat tu tapi time nak sujud masa solat sakitnya.......orang yang pernah alami je tau.. mula la masa tu tercari2 produk untuk hilangkan jerawat tu secepatnya.

Jerawat yang naik ni selalunya besar...tapi bukan jerawat batu..sebab dia tak keluar mata & tak bernanah.. seminggu lepas tu dia akan kecut sendiri..dalam sebelum nak tamat tempoh seminggu tu tangan dah mula gatal nak memicit..bila dah picit mula la berparut hitam. Parut bukan sebarang parut. Parut degil !! Susah nak hilangkan parut jerawat tu. Last2 redha je la...sebulan 2 nanti dia hilang la..

Dalam reda2 tu tak reda jugak sebenarnya..hari2 google tips nak hilangkan parut jerawat tu. Tapi itu dulu la masa zaman remaja. Sekarang ni alhamdulillah mami dah jumpa produk untuk hilangkan jerawat dan parutnya.


Nak tau apa dia?
Teruskan membaca sampai habis.

Kat atas tadi mami share pengalaman mami yang mana asal stress je jerawat naik...asal jerawat naik je stress. Macam mana agak nya mereka2 yang mengalami masalah jerawat naik silih berganti tanpa henti. Dah la banyak....besar2 pulak tu.

By the way, mami ada kenal dengan salah seorang kawan yang ada masalah seperti itu. Tapi masalah beliau lagi kronik. Dengan kulit berminyak nya. Jerawat halus2 penuh di muka. Bekas parut jangan cakaplah. Sampaikan lubang2 pori nampak jelas sangat....besar pulak tu.

Dah macam2 cara dan produk dah beliau cuba. Dari produk kepada yang murah. Bila stop pakai sure jerawat naik balik.

Alhamdulillah selepas mami cadangkan beliau consume suplemen shaklee seperti mami..masalah jerawat semakin pulih. Dan kulit makin cerah, gebu dan licin.

Cara detox tubuh


Mereka yang mengalami masalah seperti ini biasanya berpunca daripada pemakanan yang tak seimbang, hormon tak stabil, sembelit, toksin yang banyak dalam badan dan lain-lain lagi. Untuk lebih lanjut boleh baca kat link ni http://bit.ly/2dmSTzw

Berbalik kepada cerita kawan mami tadi...mami cadangkan beliau mulakan dengan set detox dulu sebab nya kebanyakan simptom yang beliau alami menunjukkan badan beliau mengumpul toksin yang banyak.

Biasanya tubuh yang mengandungi toksin kulit wajah kelihatan berminyak, kusam dan ofkos lah jerawat penuh di pipi.

Alhamdulillah tak sampai sebulan consume set detox dah nampak perubahan nya seperti di bawah. Jerawat semakin berkurangan, parut degil semakin pudar dan wajah kelihatan lebih cerah dan berseri.


By the way ramai lagi yang dapat kesan positif setelah berdetox dengan set detox ni. Antaranya:

Testimoni set detox
Hasil setelah mengambil set detox shaklee secara konsisten.

Testimoni set detox


Kenapa perlu detox dahulu?

Kehadiran toksin dalam tubuh akan menyebabkan tubuh badan kita sukar untuk menyerap antioksidan daripada vitamin dan makanan. Jika tubuh kekurangan antioksidan, sel akan menjadi tidak stabil dan sistem keimunan tubuh menjadi sangat lemah.

Jadi apabila kulit terdedah kepada pencemaran tubuh tidak dapat melindungi diri daripada serangan radikal bebas. Jadi kotoran daripada pencemaran & toksin akan kulit menjadi tidak sihat dan ditumbuhi jerawat.

Setelah melakukan program detox...tubuh badan dibersihkan dari dalam di mana toksin akan dikeluarkan dari tubuh..hasilnya sel menjadi lebih sihat dan muda untuk lindungi diri dari pencemaran. Sel yang sihat dapat melindungi kulit daripada ditumbuhi jerawat berulang kali.

Cara buat detox tubuh


Bukan itu je set detox ini juga membantu singkirkan toksin dari dalam darah. Jadi tak hairanlah kalau mereka yang melakukan detox ni memiliki kulit wajah yang lebih bersih dan berseri.

Setelah sel kulit lebih sihat dan kuat barulah anda boleh amalkan vitamin set cantik dan produk skincare bagi mendapatkan kesan yang optimum seperti mereka ini.

Produk memutihkan kulit
Perubahan ketara set mengambil vitamin set cantik shaklee

Nutriwhite skincare
Perubahan setelah mengamalkan Nutriwhite skincare shaklee

Produk hilangkan parut jerawat
Perubahan ketara setelah mengamalkan set milk booster shaklee yang juga mengandungi set cantik shaklee


Sebelum anda decide untuk mendapatkan vitamin-vitamin ini...mami nasihatkan agar anda dapatkan konsultasi terlebih dahulu supaya anda membuat pilihan yang terbaik dan mendapat kesan yang optimum. Jadi pelaburan anda tidak disia-siakan.

Untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi boleh hubungi


call/sms/whatsapp 016 2222 531

NURUL HUSNA (follow saya FB)

Betindaklah segera sebelum masalah menjadi lebih kronik. Lagi serius masalah lagi besar pelaburan yang perlu anda keluarkan. 

Sejak remaja mami bukanlah jenis kulit berjerawat sangat. Tapi bila mai emosi terganggu, jiwa kacau atau dekat2 nak datang bulan mula l...

6 comments:

  1. Anda juga boleh tinggalkan no untuk saya hubungi di ruang komen..

    ReplyDelete
  2. Wahh menariknye..macam mane ye saya nak dapatkan st detoks ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kerana berminat...boleh tinggalkan nombor telefon untuk saya hubungi atau hubungi saya 0162222531

      Delete
  3. Saya berminat la dengan pencuci muka nutriwhite tu?...boleh saya tahu berapa harganya...

    Terima kasih.. ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila tinggalkan nombor untuk saya hubungi atau hubungi saya 0162222531

      Delete
  4. pakaging pencuci muka tu nampak menarik sgt

    ReplyDelete