Azam sempena tahun 2017

1/02/2017 nurul husna 0 Comments


Bulan lepas sempena cuti sekolah..
Otw balik kampung...
Singgah hentian dengkil untuk lunch..
Ramai betul jemaah umrah..

Terus terdetik doa dalam hati..
"Ya Allah..jemputlah aku ke tanah suci mu Allah"



Dalam banyak2 doa ahkak setiap kali lepas solat..
Doa yang satu ni la paling senang buat ahkak menitiskan air mata..
Jangan kata lepas solat...
Even sebelum kami teruskan perjalanan..
Ahkak dan suami sama2 baca doa naik kenderaan..
Lepas habis doa tu terus ahkak sambung..

"YaAllah jemputlah kami ke tanah suci mu YaAllah..tambahkan la rezeki kami supaya kami dipermudahkan ke sana YaAllah.."

Suami tolong aminkan je..
Otomatik air mata terus keluar..

Sempena tahun 2017 yang bakal menjelma tak beberapa hari lagi..
Ahkak target penghujung tahun 2017 ahkak sekeluarga merupakan salah seorang jemaah umrah.
Masa tu orang pulak akan tengok kami sekeluarga berjubah selepas baru pulang dari umrah..

Bukan tu je..
Ada 1 lagi target 2017 ahkak..
Ahkak nak skor bonus kereta shaklee.
InsyaAllah tahun depan kereta idaman ahkak Honda HRV warna putih ahkak je parking kat garaj rumah ahkak..

Semoga Allah makbulkan impian ahkak ni..
InsyaAllah..
Rasanya tak terlewat untuk kawan2 pun turut sama buat azam & target bagi tahun 2017.
Ahkak doakan kawan2 ahkak yang baca status ni Allah makbulkan doa & impian korang..
Amin ya rabbal alamin..

Bulan lepas sempena cuti sekolah.. Otw balik kampung... Singgah hentian dengkil untuk lunch.. Ramai betul jemaah umrah.. Terus terde...

0 comments: