Penawar demam denggi mudah diambil dari usia 1 tahun

1/06/2017 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Bulan 10 tahun lepas saya banyak dapat call & wassap daripada customer baru untuk deliver nutriferon segera..

Adalah dekat 10 kotak kot..
2,3 hari sekali mesti kena restok...
Mana tak nya masa tu musim demam denggi..

Termasuklah customer yang ni..
Beliau mempunyai seorang anak istimewa...
Diuji pulak dengan anak istimewa tu & isteri kena demam denggi..
Allahu akbar..




Isteri di rumah dengan anak yang kecil..
Tak sihat pulak tu..
Dan beliau terpaksa pulak jaga anak istimewa tadi di hospital..
Oleh sebab itu beliau betul-betul perlukan ikhtiar lain seperti nutriferon ni agar anak lekas sembuh..

Alhamdulillah after 2 sacet anak nya dah sihat dan terus boleh discaj..
Anak dah keluar..mak pulak ganti masuk..
So sekali lagi beliau ikhtiarkan nutriferon untuk isterinya..

Alhamdulillah esoknya si isteri dah boleh discaj..

Tiada apa yang lebih menggembirakan saya kalau dapat feedback yang baik dari customer-customer saya..
Lagi pula saya juga mengamalkan nutriferon ni untuk anak2 saya..
Sebab itu la saya sangat yakin nutriferon ni samgat membantu meningkatkan imunisasi badan..

Health & Beauty Consultant
Nurul Husna
0162222531

Bulan 10 tahun lepas saya banyak dapat call & wassap daripada customer baru untuk deliver nutriferon segera.. Adalah dekat 10 kotak ko...

0 comments: