Tips kulit cantik bersama Vivix Versi Ahkak

1/04/2017 nurul husna 0 Comments


Selain daripada dibuat makan..
Vivix ni jugak saya gunakan buat masker..

Ala bukan guna banyak pun..
Lebihan vivix yang melekat kat sudu lepas makan...
Saya sapu bagi rata kat muka...
Sebab vivix ni kan pekat..
So memang cukupla untuk seluruh muka..

Macam abang dalam gambar ni buat..



Selain tu...
Boleh campurkan setitik vivix ke dalam semangkuk kecil plain yogurt...
Kacau sebati campuran tu...
Then sapu kat kat muka..
Dah kering baru bilas.



Hasilnya....
🙊🙊🙊🙊🙊🙊
Korang try la sendiri..
Kalau nak tau..😄😄

Selain daripada dibuat makan.. Vivix ni jugak saya gunakan buat masker.. Ala bukan guna banyak pun.. Lebihan vivix yang melekat kat s...

0 comments: