Produk skincare yang mengecilkan liang pori di wajah

5/18/2017 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Produk skincare yang mengecilkan liang pori

Memiliki kulit wajah yang cerah, halus, dan berseri adalah impian setiap wanita.
Namun, jika memiliki kulit wajah dengan liang pori-pori yang jauh lebih besar daripada normal akan menyebabkan kulit wajah mudah ditumbuhi jerawat?
Bukan itu je..pori-pori yang besar pada kulit wajah dapat mengurangkan kecantikan kulit wajah. 

Pori-pori wajah yang besar akan menjadi tempat pembiakan bakteri dan tempat berkumpulnya sisa mekap jika tidak dibersihkan dengan betul. 
Jika bakteria dan bahan kimia dari makap bercampur dengan sebum, maka jerawat boleh tumbuh dengan cepat. 
Kawasan kulit wajah yang biasa terjadi laing pori-pori yang besar biasanya terdapat pada sekitar hidung dan pipi.

Namun kali ni Una nak ambil peluang untuk berkongsi kisah kejayaan seorang gadis yang akhirnya memiliki wajah yang halus, cerah dan gebu setelah menggunakan skincare nutriwhite.

"KINI KULIT SAYA TIDAK SUNBURN LAGI. MALAH LIANG PORI SAYA JUGA MENGECIL"





Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera. Nama saya Irdayati binti Abdul Air. Saya berusia 36 tahun (2017).
Saya merupakan seorang bekas konsultant perancang bandar dan desa.


Kerjaya saya memerlukan saya kerap pergi outstation; sama ada untuk menghadiri mesyuarat ataupun melawat tapak projek.
Ada kalanya sehingga berhari-hari saya perlu melakukan pemeriksaan tapak.
Apabila berada di tapak projek, kebiasaannya saya akan terdedah kepada cahaya matahari secara langsung.
Tidak kiralah sama ada sewaktu dalam perjalanan mahupun sewaktu membuat survey di tapak projek.
Sehinggakan kulit saya menjadi berminyak, timbul blackheads dan whiteheads serta kusam akibat sunburn.
Paling sedih apabila saya buka tudung, garis belak seperti ‘sempadan’ amat jelas ketara di bahagian pipi & pelipis saya.
Macam nak nangis rasanya bila tengok.


Saya jenis yang sangat memilih dalam produk skincare.
Takut sangat nak cuba sembarangan; takut ada bahan berbahaya di dalamnya.
Sebelum berkenalan dengan Nutriwhite Shaklee, saya pernah mencuba satu jenama yang dijual di kedai butik khas untuk kecantikan dan wangian yang berasaskan bahan semulajadi.
Katanya, produk skincare mereka mampu mengurangkan sunburn dan mengurangkan masalah kulit berminyak saya.
Ternyata tidak! Malah, kulit saya jadi semakin berminyak sehingga kelihatan berkilat seperti cermin terutamanya di waktu pagi sewaktu bangun dari tidur.


Setelah setahun saya mengamalkan ESP dalam rutin harian saya (untuk penyusuan bayi), saya perasan yang kulit saya menjadi lebih cerah sekata dan gebu.
Pada waktu itu, terbuka pintu hati saya untuk mencuba produk Nutriwhite yg dikatakan direka khas untuk kulit orang Asia.
Saya bermula dengan Gentle Deep Foaming Cleanser.
Kemudian, setiap bulan saya beli satu-persatu pula Spot Whitening Treatment, Ultimate Protection Whitening Lotion, Soothing Radiance Whitening Softener, Gentle Action Makeup Remover; dan yang terkini saya beli Overnight Renewal Whitening Cream.


Seriusnya, saya sangat-sangat berpuas hati.
Kulit saya yang dulu mudah sunburn tetapi lambat untuk pulih kembali, kini dah tak mudah sunburn lagi!
Dah takde dah garis belak di pipi dan pelipis saya.
Malah, Makeup Remover telah berjaya membebaskan liang pori saya dari tersumbat oleh blackheads dan whiteheads!
Untuk kesan yang lebih mantap, saya tambah pula ambil Shaklee Collagen Powder yang berjaya menjadikan liang pori saya mengecil!
.

Terima kasih Nutriwhite Shaklee kerana telah menjadi ASBAB TERBAIK untuk saya mendapat kulit yang diidamkan. Sampai orang gelarkan saya ‘Kakak Cantik’! Awww!

Kredit : Supermom Shaklee Story

Selain itu, terdapat lebih banyak lagi testimoni daripada pengguna produk ini..

Cara mengecilkan liang pori


Cara mengecilkan liang pori

Cara mengecilkan liang pori


Cara mengecilkan liang pori

Cara mengecilkan liang pori


Cara mengecilkan liang pori


Untuk membuat tempahan setiap produk yang digunakan oleh Puan Irda tadi boleh follow cara di bawah untuk order.


CARA ORDER SET CANTIK SHAKLEE


Cara 1 – Anda boleh terus klik ke <SET CANTIK SHAKLEEini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan.


Untuk tutorial step by step menggunakan eSell boleh lihat di sini;

---> TUTORIAL MEMBUAT BELIAN PRODUK SHAKLEE MENGGUNAKAN ESELL


Cara 2 – Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang vitamin mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Batu Pahat, Benut, Pontian, Kluang, Ayer Hitam, Parit Raja dan lain lain tempat di sekitarnya, saya merupakan pengedar Shaklee Batu Pahat, Benut, Pontian, Kluang, Ayer Hitam, Parit Raja dan lain lain tempat di sekitarnya.

Nurul Husna
Call/SMS/WhatsApp: 016-2222531
--> www.wasap.my/60162222531

Anda juga berpeluang untuk mendapatkan FREE konsultasi sepanjang tempoh penggunaan!

Memiliki kulit wajah yang cerah, halus, dan berseri adalah impian setiap wanita. Namun, jika memiliki kulit wajah dengan liang pori-po...

0 comments: