Ubat kurus paling berkesan kembalikan bentuk badan bak model catwalk

11/10/2014 nurul husna 1 Comments

Majoriti kaum wanita yang dah berkahwin pastu mengandung, beranak, mengandung lagi, beranak lagi, gerenti alignment badan dah lari habis la. Badan tu seolah-olah bagai dipam-pam. Ditambah pulak asyik dok bersilat dengan anak dan kat dapur je dah tak sempat berhias. Akibatnya hubby mula cari hiburan diluar.

Tapi sampai bila nak macam tu? Silap hari bulan dia bawak balik 'adik' untuk anda. Minta dijauhkan la. Jadi sebelum perkara tak diingini berlaku jom kita mulakan langkah sekarang. Tak nak ke kembalikan bentuk badan bak model catwalk anda dulu?? Bentuk badan yang telah membuatkan suami anda terigau-igau dulu??

nak turunkan berat


Tengok perubahan akak ni. Kembali anggun selepas badan naik mandadak. Nak tahu rahsianya? Biar pun lama masa yang diambil yang penting selamat. Belum pernah dalam sejarah, ubat kurus Shaklee membawa maut. Dan atas sebab itulah saya selalu berpesan bertindak segera.

JANGAN BERTANGGUH !!!

SET KURUS SEMUDAH 5 B


Dengan langkah mudah 5B, impian anda selama ini menjadi realiti. Kembalikan rasa cinta dan kasih sayang hubby untuk anda. Kembalikan rasa indah zaman bercinta. Buatkan si dia tak sanggup berjauhan dengan anda. Buatkan diri andalah model catwalk buat suami.

Dengan langkah mudah 5B iaitu, BAKAR, BUANG, BERSIH, BEKAL dan BINA membantu menurunkan berat badan secara semulajadi dan sihat.

B1: BAKAR

nak turunkan berat

Sebagai ejen pembakar lemak degil, anda memerlukan Lecithin sebagai ejen pengemulsi minyan dan lemak yang mana ia menukarkan lemak kepada molekul kecil untuk memudahkan penyingkiran dari badan.


cara turunkan berat


B2: BUANG

Anda memerlukan Alfalfa Complex sebagai ejen untuk flush semua lemak yang terkumpul dalam badan membentuk toksin. Toksin banyak dalam badan pun tak bagus jugak. Banyak masalah wanita lain yang akan muncul, selain daripada badan menjadi lemau dan nafsu merudum. Untuk pengetahuan anda alfalfa complex juga merupakan perapat untuk mengembalikan keremajaan organ rahsia anda.


nak turunkan berat


B3 : BERSIH

cara turunkan berat

Bagi membersihkan salur penghadaman anda yang dah berkerak dan tersumbat dengan lemak dan toksin, jom kita 'kikis' dengan Herb-Lax. Bila dah bersih masalah sembelit yang menyebabkan anda bertapa dalam toilet lama-lama pun setel.

B4: BEKAL

cara turunkan berat


Kalau diimbas kembali bagaimana cara anak untuk kurus selama ini? Dengan cara tahan lapar? Sebenarnya kaedah tahan lapar tu bukan cara yang betul dan tidak bagus untuk kesihatan badan anda. Ia menjejaskan penyerapan nutrien oleh tubuh. Akibatnya badan anda kerap letih, rasa nak pitam, lemau dan rasa nak tidur je. Jadi anda perlu bekalkan badan dengan sumber nutrien melalui VitaLea. ViteLea merupakan multivitamin terbaik di dunia.

B5: BINA

Akibat daripada badan yang telah mengembang dan mengecil dengan mendadak, anda memerlukan ESP atau Cinch Shake bagi membina otot badan untuk mengelakkan sebahagian besar tubuh badan menjadi menggeleber. Kesannya badan anda jadi lebih fit dan solid. 


cara turunkan berat

Dengan gabungan 5B di atas impian anda selama ni menjadi kenyataan. Walaupun tidak dapat menjadi model catwalk terkenal pun tak apa yang penting kebahagian rumah tangga terjamin. Lagipun dah menjadi tanggungjawab isteri berhias untuk suami.

Jom kita tengok testimoni lain yang telah berjaya.

cara turunkan berat
Dalam sebulan sahaja boleh turun sehingga 1 kg.

Jika ada sebarang pertanyaan dan rundingan, boleh tinggalkan di ruang komen atau menghubungi saya terus,


Nurul Husna

016 2222 531
call/sms/whatsapp/telegram

Majoriti kaum wanita yang dah berkahwin pastu mengandung, beranak, mengandung lagi, beranak lagi, gerenti alignment badan dah lari habis la...

1 comment:

  1. Majoriti kaum wanita yang dah berkahwin pastu mengandung, beranak, mengandung lagi, beranak lagi, gerenti alignment badan dah lari habis la. Badan tu seolah-olah bagai dipam-pam. Ditambah pulak asyik dok bersilat dengan anak dan kat dapur je dah tak sempat berhias. Akibatnya hubby mula cari hiburan diluar.

    Tapi sampai bila nak macam tu? Silap hari bulan dia bawak balik 'adik' untuk anda. Minta dijauhkan la. Jadi sebelum perkara tak diingini berlaku jom kita mulakan langkah sekarang. Tak nak ke kembalikan bentuk badan bak model catwalk anda dulu?? Bentuk badan yang telah membuatkan suami anda terigau-igau dulu??

    ReplyDelete