Make over cara mudah dan menjimatkan untuk pikat suami

11/19/2014 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 1 Comments



Sejak viral tentang Mah isteri yang kene curang suami tersebar di Facebook, saya pun sempat la baca walaupun pada mulanya tak nak ambil tahu. Tapi sebagai iktibar untuk diri sendiri apa salahnya kan. Ada yang tak baca atau tak tahu ke? Haa klik DI SINI. Sure secara tak sedar nanti mengalir air mata tu.

Isteri mana yang tak sayang, kasih dan cinta suami dia.

keluarga bahagia

Walaupun suami seorang penjenayah besar, ketua kongsi gelap, taiko (minta dijauhkanlah), sure dia tetap setia dengan suami dia. Tapi kalau dapat tau suami curang, main kayu tiga, berzina pulak dengan perempuan lain kat belakang memang hati jadi luluh, remuk, kecewa rasa macam tak nak hidup lagi dah. Tapi biasanya diorang terpaksa jadi kuat demi anak-anak.

Pada saya ramai kat luar nuh yang lagi sanggup sain borang poligami suami daripada nak dengar pengakuan berani mati suami yang dah curang. Kalau la ada button 'mute' semua pakat tekan dan lagi sanggup tak dengar.


Dalam hal ini tak boleh letakkan kesalahan 100% pada si suami. Dah nama pun lelaki, memang pantang nampak perempuan cantik, seksi, bergaya. Nak pulak tu, boleh service dia zahir batin, kalau iman tak kuat oleh terpesong jugakla.

Jadi, pada mana-mana yang dah rasa diri tu dah tak bergaya, lusuh, tak berseri lagi apa kata kita buat make over sikit. Rasanya banyak pun tak pe kot. Hihihi... Biarla perhabis duit sikit. Kalau tak ada/ tak cukup duit minta dengan suami. Hihihi...




Bukan niat saya nak ajar boros, bazir tapi sekadar pelaburan kecil untuk keharmonian rumah tangga rasanya tak salah kan. Daripada dia perhabis dok sponsor perempuan lain, kita jugak yang putih mata.

In case suami anda bekerja dengan gaji yang cukup makan je, meh hubungi saya SEKARANG !! saya guide anda cara nak pasang badan tanpa minta sesen pun dari suami.

Dalam kes Mah isteri dicurang, dia memang isteri solehah. Setia menguruskan suami dan anak-anak disamping perintah Allah dia tak lupa, tapi dia terlupa sekejap kehendak suami yang nak tengok isteri yang cantik tapi bukan kecantikan isteri.

3 LANGKAH MUDAH MAKE OVER ISTERI SOLEHAH


#1 Ajak suami solat berjemaah.


Kalau tak dapat 5 waktu setiap hari, sekurang-kurangnya 1 waktu pun jadila. Andai kata suami akan berjemaah di surau, ikut suami dan bawa anak-anak bersama-sama. Kalau rasa susah nak follow berjemaah di surau ajak je dia berjemaah di rumah. Pahala tetap 27 kali ganda.

tips memikat suami

Tapi jangan terkejut pula kalau lepas solat rumah dah macam tongkang pecah dikerjakan anak-anak. Sebabnya tulah yang berlaku setiap kali saya dan suami berjemaah. Kalau diorang tak naik atas badan masa sujud, diorang akan naik basikal seorang satu pastu tawaf mommy and abi.

Tapi jangan marah anak-anak, tegur dengan cara yang elok. Diorang tak cerdik lagi.Rasanya kalau anak-anak dah bijak diorang boleh ikut solat sekali.

Lagi pula, rata-rata kes suami isteri curang dan porak peranda berlaku jika agama kita tidak utamakan. Rumah tangga yang mendapat keberkatan akan selalu harmoni dan bahagia. Ini kerana, isteri mendoakan suami, suami pula mendoakan isteri.

keluarga bahagia

#2 Kembalikan bentuk badan yang langsing seperti zaman bercinta


Make over seterusnya, jika dah rasa badan yang dulu langsing, bershape sekarang dah straight cut atau dah kembang, jangan dibiarkan selamanya begitu. Dulu pinggang secekak suami je, sekarang dah sepemeluk.

Masih belum terlambat lagi, selagi suami belum pandang yang lain.

nak turunkan berat

Dapatkan set lengkap shaklee yang pasti akan memberi kesan dalam masa dua minggu. Nak tahu macam mana set ini bertindak boleh klik DI SINI.

tips memikat suami

Mungkin ada di antara isteri-isteri yang memang 'sihat' sejak zaman anak dara. Tapi tak teringin berbadan langsing, selim-melim? Badan pun lebih ringan, senang nak bergerak. Lagi mudah nak berdiri, rukuk dan sujud masa solat. Sekali-sekala boleh nak pakai baju ikut trend semasa.

TAK TERINGIN KE??

# 3 Kembalikan wajah yang licin, gebu dan bercahaya


set cantik shaklee

Kalau dulu, kulit muka dan seluruh badan putih, gebu dan tegang seiring dengan usia sekarang dah jadi kering, berkedut, berjeragat dan berjerawat sebab antioksidan dan kolagen dah semakin kurang dihasilkan. Selain daripada penggunaan set cantik booster, anda boleh ambil sebotol Vivix yang menjadikan wajah dan kulit anda 25 tahun lebih muda.

vivix shaklee


Tak nak awet muda ke? Jangan sampai orang cakap suami lagi muda dari isteri dahlah. Kebanyakan pasangan sekarang kahwin sebaya. So, jangan sampai suami kene ngorat depan mata anda pulak. Dan jangan lupa yang lelaki ni 'Life begin at 40'.


Apa yang pasti gerenti lepas ni suami asyik nak berkepit je. Kalau dulu asal ada bola je dia lepak mamak tapi sekarang tengok bola dengan bini yang buta bola sepak dah NO hal.

shaklee collagen powder

Dah ambil set kurus optimum, set cantik booster, jangan pulak lupakan shaklee collage powder. Sebab ia, bukan je memelihara kulit tapi tulang, rambut dan mata. Rambut yang kering, kusut dan masai boleh jadi lembut, mudah diurus. Add on pulak set penjagaan rambut pro sante memang boleh jadi model iklan rambut la lepas ni.

tips memikat suami

JANGAN LUPA DOAKAN KEBAHAGIAN & KEHARMONIAN RUMAH TANGGA


Setelah anda lakukan ketiga-tiga make over ni dan disertakan dengan DOA agar rumah tangga aman bahagia selebihnya berserah sahaja kepada Allah. Bila kita nak berjaya sudah semestinya kene buat pelaburan kan. Yang penting pelaburan anda memang menguntungkan. Ini kerana, anda berhias dan pasang badan untuk suami dan untuk kebahagian keluarga.

tips keluarga bahagia

Jangan biarkan kisah Mah, isteri yang dicurang berlaku pada anda.
Renung-renungkan dan selamat beramal.


Jika ada sebarang pertanyaan dan rundingan, boleh tinggalkan di ruang komen atau menghubungi saya terus,

Nurul Husna

016 2222 531
call/sms/whatsapp/telegram

Sejak viral tentang Mah isteri yang kene curang suami tersebar di Facebook, saya pun sempat la baca walaupun pada mulanya tak nak amb...

1 comment:

  1. Isteri mana yang tak sayang, kasih dan cinta suami dia.

    keluarga bahagia

    Walaupun suami seorang penjenayah besar, ketua kongsi gelap, taiko (minta dijauhkanlah), sure dia tetap setia dengan suami dia. Tapi kalau dapat tau suami curang, main kayu tiga, berzina pulak dengan perempuan lain kat belakang memang hati jadi luluh, remuk, kecewa rasa macam tak nak hidup lagi dah. Tapi biasanya diorang terpaksa jadi kuat demi anak-anak.

    Pada saya ramai kat luar nuh yang lagi sanggup sain borang poligami suami daripada nak dengar pengakuan berani mati suami yang dah curang. Kalau la ada button 'mute' semua pakat tekan dan lagi sanggup tak dengar.

    ReplyDelete