Ketahui bagaimana bermulanya bisnes shaklee mami Husna

11/17/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments


Motif utama saya masa mula2 nak buat bisnes shaklee ni sebab nak isi masa free di waktu pagi di rumah...

Masa tu anak kecik lagi..
Kakak pun belum sekolah...
Biasanya pagi2 diorang bangun lambat..
So nak elakkan diri daripada join tidur waktu subuh saya plan nak buat something yang berfaedah...


Secara tak langsung pengisian tu mestilah sesuatu yang bermanfaat dan mendatangkan untung..
Memang ada plan nak buat bisnes online...
Tapi modal tak ada..
Dan ilmu bisnes online pun tak ada..
Main buat je..

Bila saya tau bisnes shaklee ni tak perlu modal besar pun dan boleh start sebagai dropship apa lagi terus la saya grab peluang tu..
Tapi tu pun ambil masa jugak la nak buat keputusan..

Best bila buat shaklee ni sebab ada group support @ coaching..
Setiap hari saya diajar skill buat marketing secara online dan offline..
Tapi saya prefer buat online je..

Sebab senang..
Tak perlu nak keluar berjumpa client.
Hampir 100% saya close deal secara dalam talian je..
Samada secara SMS, Whatsapp, FB messenger atau call...

Jumpa pun hanya untuk cod..
Tapi dengan sistem online shaklee saya jarang ke pejabat pos untuk pos order customer..
Saya just order secara online..
Dan sistem courier yang dilantik shaklee sangat cekap dan cepat...
Hari ni order esok dah sampai..
Jadi customer tak perlu tertunggu lama sgt..

Dari seorang pengedar biasa yang langsung tak ada ilmu tentang bisnes online..
Akhirnya kini saya ada team saya sendiri..
Setiap hari team ni berkembang dengan mekar...
Dan setiap hari saya makin sayang dengan bisnes saya ni...
InsyaAllah saya akan perturunkan bisnes ni kepada anak2 saya.
Jadi jika anda salah seorang customer saya..
InsyaAllah saya terus ada dalam bisnes ni..
Jangan takut & jangan risau kalau saya lari tinggalkan anda..
Saya akan terus berikan konsultasi kepada anda..

Kepada anak2 shaklee saya...
Mami always will be here for you..


Ingin sertai keluarga besar kami...hubungi

Shaklee Bussiness Leader
Nurul Husna
Sirius Star Group Founder
0162222531

Motif utama saya masa mula2 nak buat bisnes shaklee ni sebab nak isi masa free di waktu pagi di rumah... Masa tu anak kecik lagi.. Kaka...

0 comments: