VITAMIN C UNTUK KULIT PUTIH GEBU YANG SELAMAT DAN BERKESAN

11/08/2016 nurul husna 4 Comments

Kebanyakan rakyat Malaysia terlalu obses nak kulit putih. Sampaikan 1000 macam cara dia sanggup buat semata-mata nak dapatkan apa yang mereka inginkan termasuklah mengambil suntikan vitamin C. Dalam banyak-banyak produk vitamin C yang terdapat di pasaran, korang tahu tak apa vitamin C untuk kulit putih gebu yang selamat dah berkesan?

Mami, bagi korang tengok testimoni ni dulu yer. Biar berkobar-kobar sikit semangat untuk consume vitamin C yang BERKESAN tetapi tetap SELAMAT di ambil. Dan tak perlu suntik-suntik pun.

Vitamin c hilangkan jerawat, vitamin c shaklee

Mengancam kan?
Jap ada 1 lagi....

Vitamin c hilangkan jerawat, vitamin c shaklee

Adik ni masuk SUKSIS kat UPM..hari-hari berkawad tengah panas, jadi sunburn muka. Terus dia amalkan vita c, cerah balik muka.

Bukan tu je sebenarnya...ini juga adalah vitamin C untuk hilangkan parut jerawat. Jom kita tengok testimoni yang ni pulak.

Vitamin c hilangkan jerawat, vitamin c shaklee

Vitamin c hilangkan jerawat, vitamin c shaklee

Vitamin c hilangkan jerawat, vitamin c shaklee

Vitamin c hilangkan jerawat, vitamin c shaklee


Best kan...best kan..
Dah tak sabar-sabar nak dapatkan vitamin C untuk kulit putih gebu ni? Klik je pada gambar di bawah.
Anda boleh terus buat tempahan secara online..Klik-klik ke.



Ataupun boleh hubungi,

Health & Beauty Consultant
Nurul Husna
0162222531

Dan tengok testimoni vita C shaklee ni kan...
Jom kita berkenal-kenalan dulu dengan

Di pasaran sememangnya terdapat terlalu banyak vitamin C....tapi berbeza dengan shaklee Sustained Release Vita C plus mengandungi bioflavanoids.

Apa benda Sustained Release ni?

Sustained Release @ SR ni keupayaan untuk melepaskan kebaikan 100mg vitaC pada setiap kitaran @ 1 jam. Setiap tablet Vita C shaklee mengandungi 500mg jadi setiap tablet akan dibekalkan secara berterusan selama 5 jam.

Ini kerana kadar keupayaan badan kita serap vitaminC hanyalah 30mg-100mg pada setiap jam...jadi kalau tanpa sustained release ni 500mg tu akan jadi overdose dan disingkirkan melalui air kencing...rugi kan? Tapi jika mengambil SR vita C tak rugi sebab ia akan diserap sepenuhnya oleh tubuh...

Vitamin C shaklee mengandungi 120mg bioflavanoids.

Bioflavonoid merujuk pada beberapa jenis zat seperti hesperin, hesperidin, eriodictyol, quercetin, quercertrin, rutin, myricetin, apigenin, luteolin, catechin, citrin, luteolin, dan flavonoid lainnya. Nutrien ini tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dan perlu dapatkan dari makanan.

Jadi vitamin C ini membekalkan nutrien-nutrien ini kepada tubuh badan kita.
Bioflavonoids juga berfungsi membantu meningkatkan penyerapan vitamin C ke dalam badan.

Bioflavonoid juga berfungsi untuk mengawal vitamin C daripada mudah teroksida. Jika kita mengambil vitamin C yang teroksida ia akan menjadi toksin kepada badan kita.

Padahal tujuan utama kita ambil vitamin C adalah sebagai antioksidan.

Beza vitaminC shaklee lain adalah ianya diperbuat daripada kanji jagung (corn starch). Vitamin C dalam kanji jagung lebih rendah berbanding buahan citrus lain. Oleh itu mereka yang asid tinggi dalam tubuh seperti gastrik dan gout amat selamat untuk mengamalkan vitamin C ini.

Kenapa kita ni kena ambil vitaminC ?

👉Vitamin C dalam badan akan menyusut apabila kita berada dalam keadaan tertekan (stress).

👉Bagi perokok, kandungan vitamin C dalam mereka sangat terjejas kerana 1 batang rokok mampu memusnahkan 50-100mg vitamin C dalam badan.

👉Pil perancang dan ubat tahan sakit juga mengurangkan kandungan vitamin C dalam badan.

👉Tubuh kita tidak dapat menghasilkan vitamin C dengan sendiri.

👉Tubuh kita akan kehilangan vitamin C  semasa melakukan aktiviti harian.

👉 VitaminC juga membantu atau meransang pembentukan kolagen. Jadi mereka yang nak awet muda elok sangat amalkan vitamin C ni.

👉 Ibu hamil yang mengalami anemia atau bacaan Hb yang rendah amat digalakkan amik vitamin C. Ini kerana vitamin C membantu penyerapan iron (besi) dalam darah. Lebih elok jika diambil bersama vitalea shaklee.

Kebanyakan rakyat Malaysia terlalu obses nak kulit putih. Sampaikan 1000 macam cara dia sanggup buat semata-mata nak dapatkan apa yang merek...

4 comments:

  1. memang gebu la kalo gini laku iklan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua testimoni ni adalah asli daripada pengguna sendiri...
      Btw tq kerana sudi tinggalkn komen di sini..

      Delete
    2. Semua testimoni ni adalah asli daripada pengguna sendiri...
      Btw tq kerana sudi tinggalkn komen di sini..

      Delete