Shaklee Effect : Vitamin untuk anak-anak syurga Mami

11/06/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments


Kalau nak share apa perubahan yang shaklee dah buat kepada saya...
banyak sangat sebenarnya...

Tapi saya share 1 persatu dulu ek..

Anak2 saya ni jenis penakut makan ubat..
jenuh berperang nak bagi makan ubat.
kalau pergi klinik pun..dapat ubat..ubat tu buat perhiasan dalam peti ais.

Tapi bila saya perhatikan si kakak suka sangat nutriferon..
Si adik pulak kalau tak nutriferon, omega guard pun boleh..




So saya make sure salah 1 daripada vitamin ni ada di rumah.
Incase anak tak sihat saya berikhtiar yang ni dulu.

Sebab tak yah nak paksa2 anak2 makan.
Dengan rela hati diorg makan..


Alhamdulillah dalam masa 2,3 hari kedua2 nya dah kebah dari batuk, selesema dan demam.

Saya pun tak perlu pening kepala nak berkelahi dengan anak2 untuk paksa diorg makan.

Anak sihat..
Mami pun senang hati..

Lagi senang hati bila bulan lepas promosi omega guard..
Bulan ni promosi nutriferon.

Jimat duit bonus mami..
Boleh simpan untuk beli air fryer.😄😄


Kalau nak share apa perubahan yang shaklee dah buat kepada saya... banyak sangat sebenarnya... Tapi saya share 1 persatu dulu ek.. A...

0 comments: