Suami, Abah....andalah penyokong terkuat saya !!!

11/10/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Sejak awal pembabitan saya dalam bidang perniagaan suami adalah penyokong paling kuat.

Susah dan senang sentiasa di sisi..
Sama2 bersusah payah uruskan perniagaan yang bakal kami wariskan kepada anak2..
Sama2 memeras otak mencari idea dan strategi yang baru...


Jadi walau apa pun dugaan datang saya akan pastikan bisnes saya berkekalan sampai bila-bila..

Once saya mula buat bisnes shaklee secara online...
Suami jugaklah yang menyokong..
Hari2 dia akan tanya

"Uv dah berapa?"
"Hari ni ada sales tak..ada cod tak?"

Walaupun suami tak membantu pun dalam buat marketing bisnes shaklee tapi bila beliau amik tau dengan tanya macam tu...selalu teman pergi cod...dah cukup buktikan dia sentiasa menyokong.

Jadi saya pulak kena buktikan yang saya betul2 serius dalam shaklee ni..

Dan dengan suami jugaklah saya sentiasa berbincang tentang strategi marketing..saya selalu tanya pendapat beliau tentang apa saje rancangan saya..

Tanpa saya sedar....
Ayah saya juga menjadi penyokong tegar saya..
Terharu sangat bila abah mesej pada hari lahir saya..

"Abah ucapkan selamat hari lahir..
abah doa kan supaya berjaya dalam bidang perniagaan dan panjang umor dan sihat tuboh badan..
jangan lupa solat..
asalamualaikom."

Betul-betul sebak bila baca mesej ni dari abah..
Memang abah tak pernah involve dalam bisnes..
Sekadar bertanya mana dapat stok..
Macam mana buat iklan kat fb..
Ingatkan supaya solat dhuha dan baca quran...
Tapi dalam diam abah menyokong dan mendoakan yang terbaik untuk saya..
Jadi ini menguatkan lagi semangat saya supaya tak berhenti selagi saya tak capai apa yang nak dalam bisnes shaklee ni..

Saya mohon kawan-kawan doakan saya berjaya naik rank master coordinator shaklee menjelang umur 32 tahun dengan lebih 1000 downline yang turut sama berjaya dengan saya..
Amin..semoga Allah memberkati dan permudahkan..


Health & Beauty Consultant
Shaklee Bussiness Leader
Nurul Husna
0162222531

Sejak awal pembabitan saya dalam bidang perniagaan suami adalah penyokong paling kuat. Susah dan senang sentiasa di sisi.. Sama2 bersusah...

0 comments: