Kenapa mami pilih bisnes shaklee?

11/06/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Minggu lepas berkesempatan menziarah mentua sambil belanja bawak keduanya makan mee udang banjir di Rambah, Pontian Johor.

Ala...tempat kat mana ikan paus yang orang jumpa terdampar kat pantai tu.

Oklah rasanya..cuma kurang sikit rasa manis udang tu..mungkin sebab diorang dah rebus udamg tu siap2..so manis udang tu dah keluar. Tapi membantu la saya makan dengan tenang tanpa perlu gosok2 hidung yang kemek ni..😄


Dah balik rumah FIL tanya progress bisnes shaklee...sambil tu beliau cadangkan untuk biat bisnes tudung secara online.

Bukan tak nak terima cadangan tu...tapi saya dah selesa dengan bisnes shaklee....

KENAPA SHAKLEE?

Sebagai seller saya malas nak runsingkan kepala dengan komplen dan rejection yang kononnya produk tu bermasalah. Sebab saya tahu produk shaklee sangat TIP TOP dari segi kajian dan production nya. Dan jangan tak tau produk shaklee ada landmark study tau.


Yang ke2, bila sebut shaklee je.....semua orang akan fokus produk shaklee je..sebab shaklee 1 je di dunia. Tapi kalau produk tudung...ada tudung neelofar, ada bawal adijuma, ada benang hijau, benang pink, sugar scarf, salt scarf dan lain-lain lagi..banyak saingan tu... dan bukan seperti MLM lain, bisnes shaklee tidak terlalu fokus kepads head hunting..walaupun anda mempunyai downline yang ramai tapi sale 'zero' bonus anda tetap ciput. So kalau nak bonus banyak...sales kena gempak..team pun kena besar.

Ke3...MLM shaklee satu2 nya MLM yang tak menindas downline..dalam shaklee siapa rajin dia dapat. Bukan sape dulu dia kaya. Dan BONUS Upline dibayar atas usaha beliau membimbing downline yang mana dinamakan sebagai BONUS KEPIMPINAN (Leadership bonus)....langsung tak sentuh bonus downline. Dan bonus kepimpinan ni diperolehi sehingga 6 level anak cucu cicit @ downline.


Ke4, bisnes shaklee tak perlukan modal yang besar tapi pulangan nya berganda-ganda. Saya pernah keluarkan modal jauh lebih banyak daripada bisnes shaklee..tapi last2 rugi macam tu je...tudung banyak tak habis lagi tapi dah keliar design yang baru..sedangkan dengan shaklee sejak saya join produk nya yang itu je..orang tak nak bulan ni tapi bulan depan ada yang mencari lagi.

Ada banyak lagi la kelebihan bisnes shaklee ni..

Dalam masa terdekat ni saya target untuk kembangkan empayar saya dalam bisnes shaklee ni...jadi saya mengajak anda untuk bersama-sama saya untuk menjana pendapatan dalam bisnes ni.

Jangan tak tau...2 orang donline saya baru je join bisnes ni bulan lepas tapi dah pun layak dapat bonus tengah bulan ni..

Sebagai rakan seperjuangan saya pun tumpang happy untuk mereka.

Anda ingin sertai team bisnes saya untuk menjana pendapatan tambahan secara harian, mingguan dan bulanan? Boleh hubungi 016222531 untuk bimbingan.

Lagipun dalam keadaan ekonomi yang semakin meningkat ni tak kan selamanya kita nak ikat perut dan hadkan perbelanjaan kita. So sebagai solution dengan bisnes part time seperti inilah.

InsyaAllah saya akan bantu anda menjadi salah seorang peniaga online yang berjaya walaupun sekadar melalakukan nya di rumah dan menggunakan gajet sahaja.

Shaklee Bussiness Leader
Nurul Husna
0162222531

Minggu lepas berkesempatan menziarah mentua sambil belanja bawak keduanya makan mee udang banjir di Rambah, Pontian Johor. Ala...tempat ...

0 comments: