Testimoni Mermaid Booster; Seribu Manfaat Satu Produk

8/09/2017 nurul husna 1 Comments

Korang...
Saya nak tanya ni...
Korang penat tak makan pelbagai jenis supplement sebelum ni?

🌷makan ubat kurus asyik membuang..sampai nak buat aktiviti harian pun terganggu
🌷makan ubat putih..habis berbotol2 terutama yang jenis gula2 kesan apa pun tak nampak
🌷makan jamu untuk dapat asset mantap kencang..badan jadi panas..breast.bontot dan miss v tetap tak dak perubahan

Duit pun habis banyak kan???
Nak kene beli banyak jenis supplement untuk kekal cantik sihat dan mantap.


Tapi dengan MERMAID BOOSTER dapat selesaikan semua masalah tu.
Hanya dengan pengambilan sebotol sahaja dah boleh dapat..




🍬kulit cerah gebu flawless marvelous bebas cela dari muka hingga seluruh badan
🍬penurunan berat badan yang ideal walaupun tak payah menahan lapar dan heavy excercise
🍬Boobs dan pinggul lebih menawan dan kencang serta Miss V yang lebih mencengkam.

Ini adalah daripada pengalaman saya sendiri...

Gambar sebelah kanan adalah sebelum pengambilan
Sebelah kiri adalah selepas pengambilan Mermaid booster

Cuma 1 biji kapsul MERMAID BOOSTER 2 kali sehari di waktu pagi dan malam, segala kesan positif seperti berikut saya dapat lihat dan rasai...

HARI ke 2 pengambilan

-keputihan beransur hilang
-jika mempunyai jerawat, jerawat akan kecut
-sembelit hilang dan sistem pencernaan mula teratur
-kerap membuang air kecil tanda pembuangan toksin dalam badan

HARI ke 5 pengambilan

-kulit beransur cerah ke 1 tona lebih cerah
-tumit kaki dan puting mula menjadi pink kemerahan
-tiada lagi jerawat pasir dan jerawat baru tumbuh
-parut kesan jerawat dan jeragat mula pudar
-membuang pada waktu yang sama setiap hari
-badan mula ringan dan akan berlaku penurunan berat badan dari berat asal
-miss v bebas keputihan

HARI ke 7 pengambilan

-kulit semakin cerah dan bersih serta glowing
-pinggang menjadi ramping
-boobs dan bontot lebih anjal dan membesar
-miss v kembali ketat seperti anak dara
-parut dan jeragat semakin pudar
-rambut dan kuku menjadi lebih sihat dan bersinar


Nak tahu lebih lanjut tentang produk ini boleh klik DI SINI..

Atau hubungi;
0193012586 CALL/SMS/Whatsapp/Telegram

Korang... Saya nak tanya ni... Korang penat tak makan pelbagai jenis supplement sebelum ni? 🌷makan ubat kurus asyik membuang..sampai na...

1 comment:

  1. terimakasih atas informasinya.. dan jangan lupa kunjungi link kami
    di https://goo.gl/KnPdBZ

    ReplyDelete