Pakai jenama anda.. WEAR YOUR BRAND

8/15/2017 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments


Kalau pergi pasar ke..
Hantar anak sekolah je..
Bila nampak ada parents yang pakai tshirt pos malaysia or baju uniform maybank..
Terus otomatik kita tau diorang tu staf pos malaysia & maybank kan..
Tak yah bagitau kat orang pun tak apa..

Tapi bila kita jumpa cikgu berbaju kurung di pasar..
Kita tak tau diorang tu cikgu..
Sekadar boleh agak daripada gaya & penampilan je..
Saya sendiri pun dulu ada yang ingat saya cikgu bila berbaju kurung..
Padahal housewife je..


So nampak tak kelebihan nya bila kita berpakaian jenama kita..
Malangnya saya belom ada tshirt shaklee lagi..
So salah 1 cara mudah saya nak bagitau orang ramai saya adalah pengedar shaklee dengan tampal sticker shaklee kat kereta..
Ataupun galas beg shaklee je..
Gerenti orang akan tanya
"Awak jual shaklee yer?"

See..senang keje..
Tak yah dah nak bagitau sorang2..
Sebab tu bila shaklee offer purchase with purchase merchandise exclusive diorang sedaya upaya jugak nak grab.

Kadang2 terlebih rajin..
Pergi kedai makan bawak air kosong sendiri letak dalam thumbler shaklee..
Ni pun salah 1 free marketing jugak..
Benda2 free ni jangan disia-siakan..
Ye tak?

Korang pun 'WEAR YOUR BRAND' jugak ke?

Kalau pergi pasar ke.. Hantar anak sekolah je.. Bila nampak ada parents yang pakai tshirt pos malaysia or baju uniform maybank.. Teru...

0 comments: