Pengalaman pertama jual set vitamin shaklee

8/28/2017 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments



Set resdung ni adalah vitamin @ set pertama yang saya jual.
.
Daripada yang pertama ni lah dah merebak jadi yang ke 100, ke 1000 dan ke 1,000,000.
.
Masa tu saya just mencuba nasib nak letak flyers di kedai buku (FREEDOM) kat parit raja.

Balik je dari kedai buku dapat panggilan prospek bertanya set resdung. Dengan produk knowledge, konsultasi yang ke laut..

Nervous nya jangan cakap la..


Alhamdulillah tak perlu banyak cakap terus close deal.
Kalau dah rezeki tak ke mana...

Esoknya terus minta mak pos buku panduan nutrisi dan hari-hari study pasal produk shaklee.

Sekarang...dah boleh declare as SID Pro. Tak caya?
Meh la dapatkan konsultasi dari saya dulu. Baru la tau.

Lain masalah lain cara pengambilan nya saya ajar...
Merata-rata pergi menuntut ilmu semata-mata nak bagi yang terbaik pada customer..
Setakat korang baca kat internet cara pengambilan..
Incase cara pengambilan tu tak sesuai dengan korang..
Tak ada tempat korang nak tuju..
Sendiri gak yang frust.

Set resdung ni adalah vitamin @ set pertama yang saya jual. . Daripada yang pertama ni lah dah merebak jadi yang ke 100, ke 1000 dan k...

0 comments: