Cara turunkan berat badan10kg dalam masa sebulan gaya Zulin Aziz

9/12/2017 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments


Artikel dah lama Una taip tapi tak publish-publish..
Konon ada tambahan nak buat..
Last-last sampai sudah dok dalam draf.
So hari ni nekad nak siapkan & publish kan jugak.

By the way siapa pernah baca artikel pasal Zulin Aziz yang dah berjaya turunkan berat badan 10kg dalam masa sebulan.


Ikuti luahan hati Zulin Aziz semasa ditemuramah oleh wartawan bagaimana akhirnya beliau mengambil keputusan untuk melakukan program ni kali ini..


"Dulu berat saya pernah juga susut sehingga 60 kilogram (kg) kerana mengambil ubat kurus. Tetapi, sedikit demi sedikit berat badan saya semakin naik semula sehingga mencecah 75 kg."

"Lebih mengecewakan, saya sudah rasa seperti tiada baju yang boleh dipakai. Apabila ada pihak yang ingin menaja pakaian, ia tidak muat. Jadi saya perlu mengambil inisiatif sendiri iaitu dengan menguruskan badan."

"Alhamdulillah, saya sudah melihat kesannya apabila tubuh saya semakin ringan. Kalau nak diikutkan, inilah kali pertama saya bersungguh-sungguh mahu bersukan kerana sebelum ini bersenam bukan pun minat saya," ujarnya.
Zulin berkata, beliau juga ingin tampil langsing kerana sering dianggap lebih tua berbanding usianya yang sebenar.

"Bayangkan, orang yang lebih berusia memanggil saya kakak. Itu maksudnya saya tampak lebih matang daripada usia sebenar. Saya tidak salahkan mereka. Jadi, jalan yang terbaik adalah dengan bersenam dan menjaga pemakanan dengan baik."

Secara sedar atau pun tak sebenarnya Zulin Aziz turunkan berat badan tu dengan cara detox. Ikuti sharing beliau di Instagram nya.






Untuk lebih lanjut boleh klik Siakap Keli

Detox ni bukan je perlu dilakukan oleh mereka yang nak kurus tapi mereka yang nak cantik, nak bebas jerawat, bebas alahan, nak sihat....

Sebabnya toksin dalam badan tu yang buatkan berat badan jadi berlebihan....muka penuh berjerawat, kulit kusam, badan sering sakit....


Even korang rasa korang tak ada masalah2 seperti di atas pun korang perlu buat detox sekali sekala especially detox parasit.


Sebabnya dalam keadaan sekarang kita selalu terdedah kepada persekitaran yang kotor dan makanan yang tak sihat.


Sape sini yang tak pernah makan fastfood, instant food, air kotak, air berkarbonat....semua ni makanan parasit. Dia yang korang mengidam nak makan makanan ni semua.


Once usus, perut & badan korang dah bersih gerenti korang tak ingin lagi nak makan makanan ni semua.


JOM BUAT DETOX.

Tak tau macam mana...saya boleh ajar.
Jom kita buat ramai2...
Barulah bersemangat...

Antara mereka yang telah berjaya dengan detox gaya shaklee...





Sape yang nak join program detox ni boleh tinggalkan no whatsapp untuk saya hubungi..

Atau boleh juga hubungi Una;
Nurul Husna
Call/SMS/WhatsApp: 016-2222531

--> www.wasap.my/60162222531

Artikel dah lama Una taip tapi tak publish-publish.. Konon ada tambahan nak buat.. Last-last sampai sudah dok dalam draf. So hari ni ...

0 comments: