Petua memeriahkan susu badan dengan halba dan longan

9/28/2017 nurul husna 0 Comments



Korang ada masalah susu sikit sangat ? sekali pump dapat 1oz-2oz ?
Jom nak share dgn korang petua susu memancut2 ..

Selepas minum ni , dalam masa 24jam boleh meningkat mendadak hingga 900% ! terbukti ..
Senang je..
Buat di rumah

BAHAN-BAHANNYA :

- 1 gengam Longan kering (beli kat aeon / giant bahagian makanan kering )
- 2 sudu besar halba (kedai runcit biasa pun ada )
- gula 1 sudu (tak payah pun takpa, sbb longan dah manis )
- air 3 cawan

CARA-CARANYA : (boleh follow gambar)




1. basuh longan kering dan halba
2. masuk kan semua bahan dalam 3 cawan air
3. dan rebus hingga menjadi 2 cawan..SIAP !
3. minum ketika suam
4. boleh di simpan dalam peti ais

RASA NYA ! sedappppp sebab longan kering tu sifat nya manis
tak rasa langsung halba tuu..

🌹Khasiat halba dan longan yang korang mungkin tak percaya

✔Meransang dan menstabilkan hormon payudara
✔Melancarkan haid
✔Nutrisi terbaik untuk boosterkan susu ibu
✔Mengurangkan masalah over weight ( gemuk pas bersalin

📝kajian bgtau.. longan kering boleh redakan mood swing ibu2

Kena minum sekurangnya 2 kali sehari
waktu pagi dan malam
sebelum tido
DANNNNNN.. korang rasakan payudara korang berdenyut2 , mcm nak meletop CIK B ,
Diharap tips milkbooster ni dapat bantu susu ibu bertambah.
paling penting jgn stress ok ?

Enjoy your breastfeeding journey.

Korang ada masalah susu sikit sangat ? sekali pump dapat 1oz-2oz ? Jom nak share dgn korang petua susu memancut2 .. Selepas minum ni ...

0 comments: