Pencuci Serbaguna Paling Selamat untuk Seisi Keluarga

9/10/2016 nurul husna 0 Comments


Basic h ni merupakan antara HOT item mami. Apa tak nya hari2 ada je yang wassap & mesej bertanyakan basic h.

Kenapa mami katakan  basic h ni sebagai PENCUCI PALING SELAMAT?


✔Kerana ianya 100% bebas kimia bertoksik.

✔Ianya dihasilkan daripada jagung🌽, kelapa🌴 & sayur-sayuran🌿. Lebih MESRA ALAM gitu.

✔Berbeza dengan bahan pencuci biasa yang mengandungi fosfat. Fosfat ni berbahaya untuk hidupan akuatik & bumi.

✔Selain itu basic h sangat lembut untuk kulit..jadi after guna basic h ni tak ada masalah kulit kering..kulit sensitif especially pada anak2.

✔Hanya beberapa titik dapat memberikan buih yang banyak di samping sangat berkuasa dalam proses pembersihan.

✔Basic h juga sangat2 membantu memudahkan kerja saya.

✔Hanya sekali mop..dah cukup membuatkan lantai bersih berkilat. Semut pun tak berani masuk rumah dah. Sebab basic h ni boleh menyesakkan saluran pernafasan serangga.

✔1 botol ni jugak boleh digunakan untuk mencuci tandas, bilik air, dapur. Kesan minyak lagi cepat hilang bila guna basic h ni.

✔Selain itu basic h juga dah bantu selamatkan shawl feveret saya daripada kesan warna luntur. Sejak tu saya terus jatuh hati dengan basic h.


✔En. Suami pulak..kalau nak cuci kereta....basic h jugaklah yang dicarinya.

✔Pendek kata memang serbaguna la. Dahlah menjimatkan sebab tak perlu nak guna banyak2..beberaoa titis je dah cukup.

✔Basic h juga boleh digunakan untuk memcuci sayuran dan buahan. Lagi best bila sayuran yang dah lalu pun boleh jadi segar semula setelah direndam pencuci yang 1 ni. Tonton video di bawah.



Jomlah kita bertukar kepada pencuci yang lebih MESRA ALAM, SELAMAT & BERKESAN ni.

Pastikan setiap rumah memiliki & menggunakan basic h mulai hari ini.😄👍


SELAMATKAN BUMI🌍 KITA
SELAMATKAN KELUARGA 👪 KITA

Basic h ni merupakan antara HOT item mami. Apa tak nya hari2 ada je yang wassap & mesej bertanyakan basic h. Kenapa mami katakan  ...

0 comments: