Berhati-hati dengan jenama pilihan anda. Adakah ia non GMO?

9/16/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments


Sekarang ni kecoh tentang virus zika yang telah mula merebak ke Malaysia. By the way saya ada terbaca yang virus zika ni berkemungkinan senjata biologi.

Kenapa?

Kalau kita paham setiap ciptaan Allah tak kan sampai merosakkan genetik umat manusia. Bayangkan sahaja kalau kita kena sengat tebuan paling teruk bengkak dan sakit. Tak adalah sampai membuatkan kita berubah jadi mutan. Sama jugak macam nyamuk aedes paling teruk kena demam denggi yang mana menurunkan platelet darah.


Tapi bila sesuatu organisma tu telah diubah secara genetik @ GMO akibatnya genetik si yang kena serang turut berubah. Macam cite cicakman, spiderman, atau wolverine dalam x-men.

Mereka ni semua kena gigit/termakan/disuntik dengan organisma GMO. Yang semuanya adalah hasil daripada kajian manusia. Terus bertukar jadi superhero.

Thats why la virus zika ni dikatakan telah diubahsuai secara biologi kerana virus ni mampu mengubah genetik janin. Wallahu Alam..



Sebab itu..shaklee beriya-iya menghasilkan esp yang berasaskan daripada soya NON GMO. Dan soya Non GMO tidaklah menjadi penyebab kepada kanser seperti yang telah digembar-gemburkan.

Takkanlah baru makan tak sampai 1 canister dah boleh produce kanser. Padahal sel cancer tu perlu ambil masa bertahun-tahun untuk membesar.

Sel badan korang tu pun ambil masa at least 3 bulan untuk produce yang baru. So kalau nak dapatkan kulit cantik macam pengguna shaklee yang lain at least ambil secara konsisten selama 3 bulan yer.

Antara koleksi testimoni pengguna setia esp shaklee





Ingin dapatkan 1 canister esp anda hari ni?



Hubungi 0162222531 (Mami Husna) untuk dapatkan tawaran istimewa

Sekarang ni kecoh tentang virus zika yang telah mula merebak ke Malaysia. By the way saya ada terbaca yang virus zika ni berkemungkinan ...

0 comments: