Destinasi percutian idaman Mami Husna

9/09/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments


Sebelum ni saya ada post destinasi idaman saya nak ke Makkah... Tapi selain tu ada banyak lagi lokasi idaman saya..biasalah pompuan kalo tak shopping..berjalan je la kerja nya kan.

Salah 1 destinasi idaman saya adalah nak ke JEPUN. Ni impian saya dari kecik lagi.. masa tu tak tau pun lagi apa yang best nya tentang Jepun. Cuma tau kartun Jepun je la macam Conan, Tomatoman, Gaban dan lain2.. Tapi disebabkan abang saya Mohammad Azizan selalu ke Jepun so saya pun teringin la. Mana tak nya asal balik kampung bawak hadiah dari Jepun. Memang adik dia suka la..

Yang buatkan saya terlalu excited bila ada barang2 dari Tokyo Disneyland yang dia bawak balik walaupun masa tu yang famous cuma Mickey & Minnie Mouse je.. Bangga gila wei dapat alat tulis gambar Mickey & Minnie Mouse.


InsyaAllah kalau ada rezeki ke Makkah dulu..the next place will be Japan. Teringin nak tengok bunga sakura macam dalam cite Para-Para Sakura tu. Teringin nak berbaju kimono. Teringin nak tengok & belajar budaya hidup diorang. Dan teringin jugak nak makan shushi Made In Japan. Selama ni asyik makan Made In Aeon Big je..

Macam-macam la teringin nak buat kat Jepun ni. Dan ofkos la saya akan bawak anak2 & suami bersama dan seluruh family Zakaria Ariffin. InsyaAllah kalau diizinkan Allah.

Kalau diberi peluang dapat percutian PERCUMA dari Shaklee double2 hepinya.. Dan untuk kejar FREE Trip tu saya perlu bekerja keras dari sekarang.

Mohon kawan2 doakan impian saya tercapai & dipermudahkan yer. Amin ya rabbal alamin.

Sebelum ni saya ada post destinasi idaman saya nak ke Makkah... Tapi selain tu ada banyak lagi lokasi idaman saya..biasalah pompuan kalo ...

0 comments: