Produk yang mesti diamalkan setiap wanita. Perapat paling baik

9/09/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments

Alfalfa complex


ALFALFA COMPLEX -Best friend kaum wanita

Korang tau tak alfalfa ni dah banyak sangat membantu kaum wanita di Malaysia especially yang ada masalah resdung, keputihan dan angin kus-kus yang keluar dari cik bunga korang tu.

Macam mana alfalfa membantu ketiga2 masalah ni?

RESDUNG : alfalfa ni merupakan antibakteria yang menentang pembentukan kan dan bakteria yang memyebabkan hidung kota sangat sensitif kepada habuk dan makanan laut. So sape yang pantang makan seafood tunget ready je dengan alfalfa ni..gerenti tak acom..acom.. dan tergaru dah.

KEPUTIHAN : Cik 'V' korang tu kalau tak dijaga elok2 senang sangat dijangkiti kulat dan bakteria. So akibatnya seluruh kawasan tu jadi gatal dan merenyam. Alfalfa yang bersifat antifungus & antibakteria menyahkan parasit ni dari aset anda. Selain tu, alfalfa ni meneutralkan kawasan Cik 'V' anda yang berasid tu. Maunya tak berasid kalau dah panties pun berlubang. Ooppss...🙊

Kentut Cik 'V' : wanita kalau dah pernah beranak..ofkos la yang bawah tu jadi kembang..bila dah kembang senang2 la angin masuk..tu yang 💨angin kus-kus dok keluar especially masa solat. Tak ke mengganggu ketenteraman solat korang tu.

So dah terbuktilah alfalfa ni sangat bermanfaat untuk kaum wanita. Dan sebab tu lah alfalfa ni jadi kesayangan saya jugak.

Sebenarnya bukan 3 ni je..ada banyak lagi. Nak tau apa dia? Rasai sendiri la.. 1 botol baru RM53.75 untuk 330 biji tablet. Banyak tu kan. Memang berbaloi.

Nak order calling2 saya
Nurul Husna
0162222531

ALFALFA COMPLEX -Best friend kaum wanita Korang tau tak alfalfa ni dah banyak sangat membantu kaum wanita di Malaysia especially yang ...

0 comments: