BIG WHY yang membuatkan Mami Husna Stay dengan bisnes Shaklee

9/12/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments


Ramai yang beranggapan kat Malaysia ni dah ramai sangat pengedar shaklee. Tapi ramai yang tak tahu daripada yang ramai-ramai tu hanya beberapa persen je yang aktif sebagai pengedar.

Sememang motif utama shaklee adalah untuk menshaklee kan seluruh rakyat Malaysia. Jadi tak hairan la kalau member yang berdaftar dengan shaklee terlalu ramai.


Tapi kebanyakan mereka hanyalah pengguna tetap shaklee yang tetap akan beli produk shaklee daripada pengedar sah.

Dan pilihan mereka untuk menjadi ahli shaklee ada pilihan yang sangat tepat kerana mereka layak untuk membeli produk shaklee yang original@asli pada harga yang paling murah di pasaran.

Jadi kalau anda sering mendapatkan produk shaklee pada harga yang murah tetapi bukan pada ejen sah shaklee..saya harap anda berhati2 dengan produk tersebut.

Lagi pula jika abda dapatkan hanya dari pengedar sah & aktif, anda akan diberikan konsultasi percuma seumur hidup. Jangan pertikaikan kalau orang lain amik shaklee berkesan tetapi tidak bagi anda.

Hati-hati yer..

Dalam ramai pengedar shaklee (sebenarnya anda je rasa ramai) tidak mampu yang sanggup bertahan dalam bisnes ni. Dan kebanyakan mereka hanya suam-suam kuku. Kerana untuk berjaya dalam bisnes ni mengambil masa yang lama.

Anda perlu banyak bersabar...sanggup berkorban masa, tenaga dan jiwa untuk membina empayar bisnes ni. Dan paling penting sanggup membantu ramai orang.

Seperti mami sendiri...dah 2 tahun lebih mami dalam bisnes ni..walaupun masih jauh perjalanan alhamdulillah mami masih dapat kekalkan mood dan momentum dalam bisnes ni?

Kenapa mami masih setia dengan bisnes shaklee?
.
✔Modal yang KECIK
✔sebab company yang KUKUH
✔produk yang MANTAP
✔BONUS yang LEBAT
✔pakej percutian yang MENARIK
✔nak bantu suami TAMBAH PENDAPATAN keluarga
.
Sebenarnya 6 point ni tak cukup kuat lagi. Atau tak cukup BIG untuk buatkan mami terus kekal dengan bisnes ni.
.
Bisnes MLM, insurans @ takaful lain pun boleh jana pendapatan yang banyak jugak.
.
.
Nak or tak nak buat je.
.
Sanggup bersabar & berusaha or tak je.
.
Tapi yang sebenar-benar BIG WHY mami ialah sebab adanya team macam ni.





.
Ada yang geng yang sentiasa ingatkan kita dengan yang MAHA KUASA.

Bak kata pepatah...
.
"Berkawanlah dengan pembuat minyak wangi, nescaya harumannya akan terkena bajumu juga. Jangan berkawan dengan si tukang besi (atau tukang pembuat pedang), percikan apinya akan terkena bajumu lalu boleh terbakar."
.
Secara jujurnya iman mami tak lah sekuat mana. Jadi mami memerlukan mereka ini sebagai pendorong mami untuk jadi lebih baik.
.
Dan mami bersyukur sangat sejak dari dulu Allah sentiasa datangkan insan2 macam ni dalam hidup mami.

Amin ya rabbal alamin..



Jika anda pun berminat untuk sertai team mami boleh slow talk heart to heart dengan mami dengan menghubungi

0162222531
Sms/whatsapp/telegram

Ramai yang beranggapan kat Malaysia ni dah ramai sangat pengedar shaklee. Tapi ramai yang tak tahu daripada yang ramai-ramai tu hanya beb...

0 comments: