Siapa idola Mami Husna dalam bisnes Shaklee

9/09/2016 Pusat Tuisyen Minda Proaktif 0 Comments



Dalam hidup ni kita mesti ada at least seorang idola yang menjadi booster kepada kita untuk terus berjaya.

Sama jugak macam saya..idola saya ramai sebenarnya. Yang paling dekat adalah suami saya sendiri iaitu Asaa Shahir.

Walaupun busy dengan tugas sebagai guru..balik rumah boleh lagi tolong isteri buat kerja rumah & jaga anak2..dia jugak la tulang belakang saya untuk bangunkan pusat tuisyen tu. Pada masa yang sama, sentiasa sedia bantu saya deliver vitamin shaklee pada customer.


Seorang suami yang betul2 supportive..syukur sangat dapat suami yang bertanggungjawab & sama2 workaholic cari rezeki untuk anak2.

Dalam bisnes shaklee idola saya adalah super upline saya iaitu Nad Zaim. Beliau sebenarnya neni shaklee saya. Namun begitu...jutaan terima kasih jugak kepada upline saya Bainun Samsudin kerana dah perkenalkan saya kepada bisnes & team hebat ni.



Kenapa "Nad Zaim" adalah idola saya?

Tanpa beliau rasanya saya tak sampai di mana saya berada sekarang.
.
Tanpa dia rasanya saya masih lagi malu2 nak post kat fb.
.
Tanpa beliau rasanya blog saya tak kan cecah 100k pembaca. Ntah2 blog pun saya tak tau buat.
.
Nad Zaim ni seorang yang sentiasa bersemangat secara tak langsung momentum saya untuk terus bersemangat dapat dikekalkan.
.
Beliau juga dah membuatkan saya mempunyai matlamat hidup. Bukanlah bermakna selama hari ni saya tak ada matlamat hidup...tapi sekarang matlamat saya lebih jelas. Bila jelas kita akan lebih fokus. Dan bila fokus lebih mudah untuk ianya tercapai.
.
Beliau juga seorang yang kental. Once beliau dah target untuk nak..dinding batu pun sanggup dirempuh..rasanya saya tak la sekental dia. Saya masih lagi jelly belum sampai tahap getah buku macam nad zaim ni.

****tapi jelly sedap di makan..hahaha***(apa kena mengena daa...)

Sebenarnya ada banyak lagi tapi yang lain2 tu biarlah rahsia. Hihihi...jangan marah tau mak bintang.

             ❤❤     ❤❤
           ❤❤❤❤❤❤
💙    ❤❤❤❤❤❤❤    ðŸ’™    ðŸ’™
💙      ❤❤❤❤❤❤      ðŸ’™     💙
💙           ❤❤❤❤            ðŸ’™ 💙
                    ❤❤

Dalam hidup ni kita mesti ada at least seorang idola yang menjadi booster kepada kita untuk terus berjaya. Sama jugak macam saya..idol...

0 comments: